Klachtenregeling
Klachtenregeling
Onze klanten zijn over het algemeen positief en
tevreden over de ondersteuning en samenwerking met CEM Support. Dit horen we graag. Maar we horen ook graag
als je ontevreden bent en/of dat je bepaalde zaken graag anders had gezien. CEM Support is volop in
ontwikkeling en ook wij maken (wel eens) fouten. We zeggen zelfs: "fouten maken is uitgesteld
succes". En zo zien we dat ook. Heb je suggesties, ben je ontevreden of zit je ergens anders mee? Laat
het ons weten. Daar leren we van.
Heb je een klacht dan kan je deze op verschillende manieren
indienen.
Dit kan zowel intern bij CEM Support (a en b) als extern (c en d)
a. Je coach
en/of de persoon op wie je klacht betrekking heeft
Bespreek je klacht - voor zover dit mogelijk
en gewenst is - eerst met je coach en/of met de persoon op wie het betrekking heeft. Dit heeft ook onze
voorkeur.
Lost dit je klacht niet op? Of wil je dit gesprek niet? Vul dan het klachtenformulier
in.
b. CEM Support
Vul het klachtenformulier in en stuur dit formulier via de post
naar:
CEM Support, Graafsweg 636, 6603 CM Wijchen of per e-mail naar: carin@cemsupport.nl
Je wordt dan
uitgenodigd voor een gesprek om je klacht toe te lichten.
c. Klachten
functionaris
Is er naar aanleiding van a en b géén oplossing gevonden of gaat de klacht over
Carin Zwartjes dan kan je gratis gebruik maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Hiervoor kan je
contact opnemen met het secretariaat van het CAT (Collectieve Alternatieve Therapeuten). Kijk voor meer
informatie op de website van het CAT: https://catcollectief.nl/contact
d.
Geschillencommissie Alternatieve Therapeuten (GAT)
Het staat je vrij - indien de
klachtenfunctionaris niet tot het gewenste resultaat leidt - je klacht in te dienen bij de
geschillencommissie. GAT: Geschillen Alternatieve Therapeuten. Zij informeren je over de mogelijkheden en de
te volgen procedure.
Als CAT-therapeut val ik onder GAT-Wkkgz
klachtenrecht en GAT-tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). Voor meer
informatie over de klachtenregeling zie www.gatgeschillen.nl
Lees voor meer informatie onze klachtenregeling
Wijchen 2024: CEM
Support
Contact CEM Support
Sportcentrum Arcus (1e verdieping)
Campuslaan 14
6602 HX Wijchen
Tel. 06 – 539 434 80 Carin Zwartjes
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? Bekijk dan onze veelgestelde vragen.